.aito kohtaaminen.
Tarina, joka sai lähtönsä aidon kohtaamisen tutkielmasta.

Link'em Oy
Link’em syntyi hiljalleen hautoen 2022-2024 välillä, perustajan Alexin työssään kohtaamien oivallusten tuloksena. Alex kasvatti ensimmäisen yrityksensä liikevaihdon kiinteistöpalvelualalla vajaassa kolmessa vuodessa yli puoleen miljoonaan. Nousukiito alkoi heti kättelyssä, sillä jo ensimmäisen vuoden toimialan realistinen liikevaihto-arvio ylittyi 450%. Tasaisen ja ajoittain lennokkaankin kasvun salat selkeytyivät matkan varrella ja ajatus Link’emistä alkoi muodostua. Nuoruuden työt ja opinnot painottuivat myös myynnin ja markkinoinnin saralle. Mutta ennen kaikkea asiakkaan palvelupolun jokaisen vaiheen suorittaminen itse, avasi tien syvemmän ja henkilökohtaisen tutkielman prosessiin. Link’em sai lopulta alkunsa kesän ja joulukuun välillä 2024.
Pohjimmainen ajatus kumpuaa aidon kohtaamisen syvästä tutkimisesta ja asiakkaan palvelupolun jokaisen kontaktipisteen merkittävyyden ymmärryksestä. Aito, kuunteleva ja neuvottelukykyinen läsnäolo vaatii tiettyjä ominaisuuksia, kuten korkeaa energiatasoa, vahvoja vuorovaikutustaitoja ja kykyä mukautua. On kontaktitapa sitten mikä hyvänsä. Havaituksi todettiin, että aidosti hyvän palvelun tuottamiseen vaaditaan selkeää jakoa sektoreittain. Yritys siis keskittyy sataprosenttisesti tiettyihin asiakkaan palvelupolun vaiheisiin, jotta pohja asiakassuhteelle on vakaa ja selkeä. Link’emin missio onkin keskittyä tehokkaaseen ja aitoon kommunikointiin sekä asiakasymmärrykseen, niin asiakkaansa palveluita tai tuotteita ajatellen, kuin asiakkaan potentiaalisten asiakkaiden suhteen. Lopulta me kaikki haluamme menestyä toimialoillamme ja avain on löytää oikea ratkaisu yhdessä menestymiseen. Hyvässä diilissä jokainen osakas voittaa. Olennaista on löytää ne oikeat asiakkaat, jotka tälläkin hetkellä tarvitsevat juuri sinun ratkaisujasi.
Me haluammekin olla se alati pyörivä ratas toimintasi kehittämisessä ja kasvattamisessa, sillä sen me teemme parhaiten. Näin ollen myyjäsi tai asiantuntijasi saavat keskittää energian, ajan ja osaamisensa olennaiseen, eli rakentaa alkavan tai kehittyvän yhteistyön asiakasyrityksen kanssa vakaalle pohjalle.
